شرایط و قوانین ثبت نام در دوره­ ها / سمینارهای برون سازمانی

 

 

شرایط و قوانین ثبت نام در دوره ­ها / سمینارهای برون سازمانی (برگزاری در محل مرکز آموزشهای تخصصی متاکو)

 

  • شرایط عمومی دوره/ سمینار:

3-1-  ضبط صدای اساتید و فیلمبرداری به هر نحو ممنوع می­باشد.

3-2- چنانچه تعداد شرکت کنندگان در هر دوره آموزشی تا زمان آخرین مهلت ثبت نام به حدنصاب لازم برای برگزاری دوره نرسد، مراتب سریعاً به اطلاع ثبت نام کنندگان رسیده و با هماهنگی و اطلاع قبلی ایشان، مبلغ شهریه پرداختی  به حسابی که اعلام می­نمایند مسترد خواهد شد.

3-3- تاریخ و ساعت شروع هر دوره آموزشی، مدرس دوره و دیگر مشخصات اصلی دوره از جمله محتوا و سرفصلهای آموزشی مربوط به هر دوره که در آگهی سایت و یا صفحه رویدادها و تقویم آموزشی به اطلاع داوطلب رسیده است غیر قابل تغییر می ­باشد و شرکت موظف است مطابق همان مشخصات و اطلاعات اعلام شده دوره را برگزار نماید. چنانچه به هر دلیلی در هر یک از موارد مذکور تا قبل از شروع دوره تغییری از سوی این شرکت لحاظ گردد، مراتب سریعاً به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

3-4- حضور فرد همراه در جلسات آموزشی امکان پذیر نیست و کسی بجز فرد ثبت نام شده در دوره اجازه ورود به کلاس ها را نخواهد داشت

 

  • شرایط گواهینامه دوره/ سمینار:

 4-1-  گواهینامه های صادر شده توسط شرکت برای دوره های آموزشی در دو فرمت صادر میگردد.

الف) دوره هایی که دارای آزمون تعیین سطح میباشند و داوطلب در خاتمه آموزش باید در آزمون پایان دوره شرکت کند. برای این قبیل دوره ها “گواهینامه پایان دوره آموزشی” صادر می­گردد که در آن نمره داوطلب و یا درجه اکتسابی وی در آزمون ، درج میگردد.حدنصاب قبولی در آزمون های پایان دوره، 12 از 20 و یا 60 از 100 میباشد.

ب ) دوره هایی که نیاز به آزمون نداشته و در پایان دوره ، یک گواهینامه تحت عنوان ” گواهینامه حضور در دوره ” به همه شرکت کنندگان در دوره مزبور اعطاء می­گردد. همانطور که از نام این گواهینامه مشخص است، چنین گواهینامه هایی (اکثر مؤسسات آموزشی نیز همین نوع گواهینامه ها را صادر می­کنند) میزان اطلاعات کسب شده توسط کارآموز یا دانش پژوه را از محتوای تدریس شده گواهی نم­یکند و فقط حضور وی در دوره آموزشی تائید می­شود.

4-2- گواهی  پايان دوره از دانشگاه خوارزمی تهران و مرکز آموزشهای تخصصی متاکو می­باشد.

شرایط انصراف از دوره/ سمینار:

در صورت انصراف داوطلب از حضور در دوره/ سمینار پس از ثبت نام، شرایط زیر حاکم می­باشد:

  • درصورتی که انصراف قبل از 7 روز مانده به شروع دوره / سمینار باشد، پس از کسر 25% مبلغ شهریه ، مابقی مسترد می­گردد.
  • در صورتی که انصراف در فاصله 7 روز مانده به شروع و یا پس ازحضور در دوره/ سمینار باشد (حتی حضور برای یک جلسه)، به هیچ عنوان هیچ وجهی به داوطلب برگشت داده نمی شود.